יתרונות שליחת דיוור דרך וויזמו

הפכו את העסק שלכם לחסר תקדים בקמפיינים השיווקים שלכם עם יכולות האוטומציה של וויזמו. מהודעות פרסונליות ועד ניתוחים בזמן אמת, וויזמו הוא הפתרון האולטימטיבי שלכם לשיווק באימיליים, הודעות סמס ועוד, המספקות תוצאות אדירות!

לפניכם מספר יתרונות מרכזיים בשימוש בדיוור דרך וויזמו:

1. שימוש בChatGPT בתוך המערכת! בשליחת דיוור דרכנו, תוכלו להיעזר בכל הAI שלנו על מנת לספק דיוור יצירתי יותר, מדויק יותר ומניע לפעולה. 
האופציות העומדות לרשותכם לשימוש עם הAI שלנו:
א. כותרות מעוררות דיוורים  - רישמו הצעה לכותרת, וchatGPT יציע מגוון אפשרויות ניסוח לכותרת שיווקית לבחירתכם. 
ב. כפתור הנעה לפעולה (CTA) מנצח - מיצאו את המילה המדויקת לכפתור ה-CTA בדיוור, שתגרום ללקוחות שלכם להקליק ולמספר ההמרות בדיוור לנסוק. כיתבו מילה וקבלו תוך שניות מבחר הצעות לכפתורי הנעה אפקטיביים. 
ג. יצירת תמונות ללא תלות במעצב - קבלו מבחר תמונות ייחודיות לדיוור שלכם בשניות, ללא תלות במעצב או בקניית תמונות. הקלידו תיאור התמונה שתרצו, ותקבלו אוסף תמונות רלוונטיות להטמעה בדיוור. 

2. הפלטפורמה היחידה שיודעת להציג כמה כסף נכנס מהקמפיין שהרצתם.
האם השקעת הכסף לקמפיין הייתה כדאית? האם כדאי לפרסם שוב את המוצר או לא? שאלות אלו ורבות נוספות נמצאות במרחק נגיעה מכם בזכות הדאטה המתקבל בוויזמו. רק אצלנו תוכלו לראות כמה כסף נכנס ישירות מהקמפיין שהרצתם.
נשמע דמיוני? מעכשיו כבר לא. השתמשו בנו ולמדו על הקמפיינים שלכם. 

3. ניהול המידע במערכת אחת - נוחות מקסימאלית.
במקום להשתמש במספר מערכות שונות ולעבוד קשה על לחבר את כל המידע יחד, מהיום תוכלו לעשות הכל בצורה פשוטה וקלה במערכת אחת!
אם פעם הייתם צריכים לייצא ממערכת אחת את כל אנשי הקשר, ואז לחבר למערכת אחרת בשביל לעשות חיתוך לפי חוק מסויים (למשל רק לקוחות שקנו בסניף מסויים) ואז להטעין את הרשימה שוב - החל מהיום הכל בלחיצת כפתור אחת. 

4. לאחר הרצת הקמפיין, ניתן לדעת מהי כמות הרכישות לפי שם/קוד פריט , התפלגות רכישות לפי סניפים ואפילו לפי שעות. 
איך זה עוזר לכם? אם הרצתם קמפיין למוצר ספציפי אפשר לדעת כמה לקוחות רכשו את אותו המוצר בעקבות הקמפיין. 

5. שליחת דיוור בהתאמה אישית לצרכים שלכם - כל מי שרכש בשנה האחרונה מעל סכום מסויים, בסניף מסויים, קוד פריט ספיציפי. 
דיוור בהתאמה אישית מגדיל באופן אוטומטי את אחוזי הפתיחה של הקמפיין וגורם להגדלת הכנסות. אנחנו בוויזמו כבר חשבנו על זה ותוכלו לפרסם קמפיין מותאם בחליפה אישית ללקוחות שלכם. רוצים לפרסם ללקוחות שרכשו פעמיים החודש אצלכם? או לכאלו שרכשו רק פעם אחת מתחילת השנה ואתם מעוניינים להחזיר אותם לרכישה נוספת? דרך וויזמו תוכלו לעשות כל התאמה שתרצו בקלות ויעילות.

6. למידה על התנהגות הלקוחות לפני ואחרי הרצת הקמפיין  
הכרת הלקוחות הינה מפתח להצלחה והגדלת מכירות. ללא הבנה של ההתנגות הצרכנית, יהיה קשה מאוד להבין מה מושך את קהל היעד שלנו, ומה כדי לפרסם על מנת למכור יותר. דרכנו תוכלו ללמוד הכל על הצרכנים שלכם לפי ואחרי קמפיין. מסתם מידע על רכישה שקרתה בחנות ללקוח אמיתי עם העדפות קנייה פרטיות. הבנת הלקוחות תסייע בחידוד המסרים שלכם ובדיוק הפקמפיינים ותוביל ישירות הגדלת הכנסה. 

-
האם השאלה עזרה לך? תודה רבה על הפידבק There was a problem submitting your feedback. Please try again later.